Yhdistystoiminnan työryhmä

Yhdistystoiminnan työryhmä vastaa suurelta osin yhdistyksen vapaaehtoistoiminnasta, sekä tukee tarvittaessa Yhdistystoiminnan koordinaattoria harrastekerhojen ja loma-ajan kerhojen suunnittelussa.

Yhdistyksen avointa toimintaa ovat tapahtumat, kylämummot, perhekahvilat, Terhokerho sekä muu vertaistoiminta. Näitä toimintoja pääset suunnittelemaan, kehittämään ja toteuttamaan yhdistystoiminnan työryhmässä.

Työryhmän toimintaan voi osallistua myös ihan vain saapumalla tapahtumiin vapaaehtoiseksi. Valtaosa järjestämistämme tapahtumista kaipaa vapaaehtoisia opastamaan tulijoita, tarjoilemaan kahvia, auttamaan askarteluissa, vahtimaan pomppulinnaa tms.

Ota siis yhteyttä, jos olisit kiinnostunut näkemään jonkin tapahtuman myös vapaaehtoisen näkökulmasta!