Tapahtumat ja ajankohtaista

MLL Etelä-Espoon paikallisyhdistyksessä tapahtuu!

Lisätietoja tapahtumista löydät Facebookistamme

Virtuaalista toimintaa:

• MLL Uudenmaan piirin Perhetreffit-facebookryhmästä löydät tietoa perheille suunnatuista virtuaalipalveluista. Uudenmaan piirin koronatilanteeseen liittyvät perheiden tukitoiminnot löydät myös piirin nettisivuilta.

Syksy 2023 tulevat tapahtumat

• Syyskokous 21.11. klo 18.30 kerhotilalla.
  • La 2.12. Lapsiperheiden maksuton pikkujoulutapahtuma joulukuussa kerhotilalla klo 10-12. Tule mukaan valmistautumaan joulun odotukseen piparin koristelun merkeissä! Tapahtuma on maksuton ja avoin kaikille! Mukaan joulumieltä ja omat tonttulakit! 20 ensimmäiselle lapselle luvassa ongintapalkinnot! Paikka: Olarin kerhohuone, Sammalkalliontie 6 E-F (käynti sisäpihalta).

Syksy 2023 menneet tapahtumat

• Satujen aamupäivä la 26.8. kerhotilalla
  • Ilolla eskarista ekalle rastirata 16.8. Matinlahden koulun pihalla
  • Ylimääräinen yhdistyksen kokous 1.8.

Kevät 2023 menneet tapahtumat

• Piin päivän Café MLL 14.3. klo 18-19:30 Olarin kerhotilalla (Sammalkalliontie 6 E-F). Lautapelejä ja mahdollisuus piirtää. Ilmoittaudu etukäteen jotta pystymme arvioimaan tarjoilujen määrää. Tapahtuma peruuntuu, mikäli ilmoittautumisia ei tule.
  • Café MLL 11.4. klo 18-19:30 Olarin kerhotilalla (Sammalkalliontie 6 E-F). Ohjelmassa herneiden istutusta kerhotilan edustalla. Ilmoittaudu etukäteen jotta pystymme arvioimaan tarjoilujen ja tarvikkeiden määrää. Tapahtuma peruuntuu, mikäli ilmoittautumisia ei tule.
  • Yhdistyksen kevätkokous 18.4. klo 18:30. Yhdistyksen jäsenet ovat tervetulleita kevätkokoukseen. Kokous käsittelee vuoden 2023 tilinpäätöksen ja toimintakertomuksen. Poikkeuksellisesti kevätkokouksessa on myös henkilövalintoja, hallituksen kokoonpanoa täydennetään yhdellä uudella jäsenellä. Tarjolla pientä purtavaa ja mahdollisuus keskustella yhdistyksen toiminnasta.
  • Olarin Lystit su 23.4 klo 10-14. Olarin Lionsin perinteinen kevättapahtuma Kuitinmäen koululla. MLL Etelä-Espoo on yhdessä monien muiden alueen toimijoiden kanssa mukana järjestämässä tapahtumaa.
  • PERUTTU: Eurooppa-päivän Café MLL 9.5. klo 18-19:30 Olarin kerhotilalla (Sammalkalliontie 6 E-F). Ohjelmassa Eurooppa-aiheinen suunnistus.

Kevät 2023 Menneet tapahtumat

• Café MLL 10.1. 2023 klo 18-19:30 Olarin kerhotilalla (Sammalkalliontie 6 E-F). Suunnitellaan kevään tapahtumia, koristellaan yhdistyksen lahjoituksena saamia mukeja. Tarjolla pientä purtavaa.
  • Ystävänpäivän Café MLL 14.2.  klo 18-19:30 Olarin kerhotilalla (Sammalkalliontie 6 E-F). Ohjelmassa pientä herkuttelua ja rentoa yhdessäoloa. Ensimmäiset tulijat saavat oikeat ruusut, lisäksi mahdollisuus askarrella paperiruusuja.

Syksy 2022 Menneet tapahtumat

• PERUTTU! Esitys peruttu vähäisen lippuvarausmäärän vuoksi. Mysteeri Maatilalla -teatteriesitys la 12.11.2022 IdeaTeatterin Mysteeri Maatilalla -kiertue saapuu Matinkylään Espoon kristilliselle koululle lauantaina 12.11.2022 klo 15.00! TV:n lastenohjelmista tutut lastensuosikit Jaakko Loukkola ja Isa-Eerika Lehto tähdittävät visuaalista ilotulitusta tarjoavaa esitystä, jossa yleisöllä – erityisesti lapsilla on tärkeä rooli lopputuloksen kannalta! 15e / hlö (alle 1-vuotiaat maksutta.) Varaa lippusi nopeasti, ettet jää ilman!
  • Yhdistyksen syyskokous ti 15.11. klo 18:30 yhdistystilassa Sammalkalliontie 6 A-B. Syyskokous käsittelee toimintasuunnitelman ja talousarvion vuodelle 2023 sekä valitsee uudet jäsenet yhdistyksen hallitukseen. Mikäli olet kiinnostunut liittymään hallitukseen, tule juttelemaan syksyn tapahtumissa, tai ota yhteyttä mll.etelaespoo@gmail.com niin jutellaan tarkemmin, mistä on kysymys!
  • MLL Etelä-Espoo 30v. & Päivänkehrän vanhempainyhdistys 25v. synttärit la 29.10
    Koko perheen tapahtuma Päivänkehrän koululla klo 10-12! Yhdistyksemme täyttää 30-vuotta ja juhlimme sitä synttäritapahtuman merkeissä yhdessä Päivänkehrän koulun 25 vuotta täyttävän vanhempainyhdistyksen kanssa. Luvassa mm. ilmapallotaikuri, askartelua, traktoreita pihalla ja paljon muuta hauskaa! Tarkempi ohjelma päivitetään syys-lokakuun aikana. Vapaa pääsy - tervetuloa!
  • Café MLL ti 11.10.2022 klo 17:30-19
    Olarin kerhotilalla (Sammalkalliontie 6 E-F).
    Tervetuloa jakamaan ajatuksiasi ja toiveitasi MLL:n toiminnasta Matinkylän ja Olarin alueella, ja/tai keskustelemaan vapaaehtoistyön vaihtoehdoista! Tarjolla myös pientä purtavaa ja lapsille ja lapsenmielisille syksyinen askartelu.
  • Ke 17.8. Ilolla eskarista ekalle klo 17.30-19.00
    Rastirata uusille Matinlahden koulun ekaluokkalaisille perheineen Matinlahden koulun pihalla. Rasteilla tehdään koulun alkuun, kaverisuhteisiin ja liikenneturvallisuuteen liittyviä tehtäviä perhekunnittain. Tehtävät ovat suomeksi ja englanniksi. Rastiradalle voi saapua koko perheen voimin 17.30–19.00 välillä, varatkaa aikaa radan kulkemiseen noin 30 minuuttia. Mukaan saa myös pienen koulunaloituspaketin. Nähdään Matinlahden koulun pihalla!

Kevät 2022

• Su 3.4. Pääsiäispupujahti klo 14.00-16.00
    Tervetuloa Pääsiäispupujahtiin Olarin kerhotilan pihalle (Sammalkalliontie 6 E-F, käynti Allaspuiston puolelta) sunnuntaina 3.4.2022. Ratkaise arvoituksia ja saa kiva yllätyspalkinto! Voit ratkaista arvoituksia omaan tahtiin klo 14.00-16.00 välillä. Palkintoja jaetaan niin kauan kuin niitä riittää, enimmillään klo 16.00 saakka.
  • Ti 12.4. Kevätkokous klo 18.00
    Yhdistyksen sääntömääräinen kevätkokous toimiston tiloissa Olarissa, Sammalkalliontie 6 A-B. Kevätkokouksen jälkeen yhdistyksen 30-vuotisjuhlien suunnittelua tulevalle syksylle. Tervetuloa kaikki jäsenet!
  • To 5.5. Cafe MLL "Satulinna" klo 17.30-19.30
    Matinkylän kerhotila (Leilankuja 4)
    Tervetuloa satumaiseen Cafe MLL:ään! Halutessasi voit pukeutua esimerkiksi prinsessaksi, ritariksi, lohikäärmeeksi, velhoksi tai keijuksi - mitä vain mielikuvituksesi keksii! Ohjelmassa satulinna-aiheista askartelua ja lisäksi tarjolla pieniä herkkuja. Tapahtuma on maksuton ja kaikille avoin.