Tietoa meistä

MLL Etelä-Espoon paikallisyhdistys on voittoa tavoittelematon, lapsiperheiden hyvinvointia edistävä yhdistys. Toimimme Olarin, Suurpellon, Lystimäen ja Friisilän alueella. Yhdistyksemme järjestää mm. harrastekerho-, perhekahvila, vapaaehtois- sekä iltapäivätoimintaa. Olemme lisäksi mukana monissa lähialueen perhetapahtumissa.

Yhdistyksemme on järjestänyt iltapäivätoimintaa koululaisille (1-2 -luokkalaisille) jo yli 20 vuoden ajan Etelä-Espoon alueella. Tällä hetkellä järjestämme iltapäivätoimintaa Olarissa.

Yhdistyksemme on myös mukana suunnittelemassa ja toteuttamassa alueen perheille tarkoitettuja toiminta- ja tapahtumakalentereita yhdessä seurakunnan, kaupungin ja asukaspuistojen edustajien kanssa. Teemme tiivistä yhteistyötä myös neuvoloiden, koulujen, lähipoliisin, nuorisotyön, päiväkotien sekä mm. muiden järjestöjen kanssa.

Osallistumme erilaisiin tapahtumiin ja tempauksiin. Olemme osallistuneet mm. Matinkylän Raittikarnevaaleille,  Olari-tempaukseen sekä Hyvä Joulumieli-keräykseen.

Tervetuloa mukaan vapaaehtoistoimintaan! Uusia ideoita ja ajatuksia tarvitaan aina! Koulutamme myös mielellämme uusia yhdistysaktiiveja mm. perhevalmennustyöhön.

Yhdistyksessä toimii vapaaehtoistyössä hallitus sekä perhekahvilan ja sählykerhojen vetäjät. Palkattua henkilökuntaa on esimerkiksi iltapäivä- ja harrastekerhojen ohjaajina. Yhdistyksemme aktiivit toimivat asuinalueemme hyväksi ja ovat monessa mukana.

Yhdistyksen y-tunnus: 1066380-1
Tilinumero: FI81 5000 0120 4217 47