Yhteistyöverkostot ja vaikuttaminen

Yhdistyksemme tekee yhteistyötä alueen muiden toimijoiden kanssa. Osallistumme Monitoimiset -yhteistyöryhmään, jossa alueen yhdistykset ja kaupungin toimijat suunnittelevat ja koordinoivat yhdessä alueen toimintaa. Olemme osallistuneet Matinraitin Kyläkarnevaalin, Olari Tempauksen ja Suurpellon Talvikirmauksen järjestämiseen. Tuemme Olarin Lionsia Olarin Lystien järjestämisessä. Olemme toteuttaneet toimintapisteitä kaupungin tapahtumiin Matinkylän, Olarin ja Suurpellon alueella, ja esitelleet toimintaamme Olarin seurakunnan lapsiperhetapahtumissa. Olemme etsineet yhteiskäyttöisiä tiloja muiden yhdistysten kanssa. Olemme järjestäneet yleisöluentoja ja webinaareja yhteistyössä muiden Espoon MLL-yhdistysten kanssa. Olemme osallistuneet vetoomuksiin ja järjestäneet kuntavaalipaneelin yhteistyössä alueellamme toimivien yhdistysten kanssa, sekä vieneet Espoon kuntapäättäjille tietoa lapsiperheiden asioista.

Yhdistyksen hallituksen verkostovastaava vastaa yhteistyöverkoston ylläpitämisestä ja kehittämisestä.