Liity jäseneksi!

MLL Etelä-Espoon yhdistyksen löydät lomakkeesta helposti antamalla postinumeromme 02210 kohtaan "Hae yhdistystä postinumerolla tai sen alulla".

MLL Etelä-Espoon yhdistyksen jäseneksi voit liittyä MLL:n keskitetyllä jäsensivustolla.

Jäsenmaksu on 29 € /kalenterivuosi. Jäsenmaksu sisältää mm. seuraavat etuudet:

• Sinulla on mahdollisuus varata jäsenhintaan kerhotilaamme Olarista esim. lasten syntymäpäiväjuhlien viettoa varten. Kts. lisätiedot.⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠
  • 25% alennus Alexander-tekniikan tunneista Saunalahdessa yhteystiedot.
  • 10% alennus lasten balettitunneista Tapiolassa, yhteystiedot.
  • Saat kaksi kertaa vuodessa jäsenkirjeen, josta löytyy mm. tietoa tulevasta toiminnastamme
  • Pääset etusijalle mm. järjestämiemme kirpputorien myyjäksi sekä pääset mukaan yhdistyksemme järjestämiin jäsenten virkistysiltoihin.
  • Sinulla on mahdollisuus osallistua yhdistyksen aktiiviseen toimintaan.
  • Tuet MLL Etelä-Espoon yhdistyksen alueellista toimintaa

Lisäksi MLL Keskusjärjestön tarjoamat jäsenedut mm.

• Viking Line tarjoaa MLL:n jäsenille matkoja erikoishintaan. Alennukset jopa 50 % päivän hinnoista.
  • 12% alennus ELIXIAn 12 kk:n jäsenyyksistä
  • Jesper Junior -lastenvaateliikkeet tarjoavat MLL:n jäsenille jäsenetuna – 10 % alennuksen normaalihintaisista tuotteista.
  • Sanoma Media Finland tarjoaa jatkuvana etuna MLL:n jäsenille normaalihintaisista 12 kk lehtitilauksista (Me Naiset, Kodin Kuvalehti, ET-lehti, Hyvä Terveys, Tiede, Luonto, Suuri Käsityö, Glorian Ruoka & Viini, Vauva, Glorian Koti, Gloria, Meidän Perhe, ET, Terveys, Rakennuslehti, Aku Ankka, Aku Ankka Juniori, Prinsessa ja Aku Ankka Klassikko) alennusta jopa – 40 %
  • Sekä paljon muita jäsenetuja mm. Instru Optiikka, Synsam, Omanimitarra.fi, Leikkien lelukauppa, Hertz autovuokraamoo! Tutustu tarkemmin jäsenetuihin.

Jäsenrekisterin tietosuojalomake

Jäsenlomakkeen tiedot toimitetaan välittömästi Mannerheimin Lastensuojeluliiton keskustoimistoon ja tietosuojaseloste on nähtävillä täällä.

MLL:n jäsenenä olet tukemassa työtämme lapsiperheiden hyväksi!