Tule vapaaehtoiseksi!

Etsimme paikallisyhdistykseemme uusia vapaaehtoisia sekä hallituksen jäseniä - voisitko se olla sinä?

Etsimme henkilöitä erityisesti seuraaviin tehtäviin:

• Perhekahvilaohjaajia
  • Somevapaaehtoisia viestintätiimiimme päivittämään yhdistyksemme Faceobook ja Instagram tilejä
  • Tapahtumavapaaehtoista tapahtumatiimiimme osallistumaan tapahtumien suunnitteluun, ideointiin ja järjestämiseen.
  • Talous- ja henkilöstiimiin vapaaehtoisia. On eduksi, jos sinulla on jo osaamista aiheesta, mutta toimintaan voi myös tulla mukaan opettelemaan yhdistyshallintoa ja taloudenpitoa.

Vapaaehtoistyön tekeminen voi olla muutaman tunnin talkookeikka mukavassa seurassa tai omaan ajankäyttöön sopivaksi räätälöity harrastus, johon liittyy vastuun ottaminen sovittujen asioiden hoitamisesta. Jo pienelläkin panoksella voit olla avuksi!

Tehtäviin on mahdollista saada tukea ja koulutusta yhdistyksemme kautta.

Lähes kaikkiin tapaamisiimme voit aina myös ottaa lapset mukaan!

Lisätietoja eri tyyppisistä vapaaehtoistöistä löydät valikosta. Jos mielessäsi on jotain muuta, kerro meille ideasi!

Sivun alalaidasta löytyvällä lomakkeella voit  kysyä lisää tai ilmoittautua vapaaehtoiseksi MLL:n Etelä-Espoon paikallisyhdistyksen toimintaan. Valitse lomakkeesta sinua kiinnostavat vapaaehtoistyön tavat ja jätä yhteystietosi. Otamme sinuun mahdollisimman pian yhteyttä. Vaihtoehtoisesti voit myös olla yhteydessä suoraan yhdistyksen hallitukseen.

YouTube-videon näyttäminen ei onnistunut. Tarkista markkinointievästeiden hyväksyminen ja selaimen yksityisyysasetukset.
Kuva: MLL Matti Matikainen

Olen kiinnostunut kuulemaan lisää seuraavista vapaaehtoistyön muodoista

Hyväksyn, että lomakkeella antamani tiedot tallennetaan, ja että niitä käytetään MLL Etelä-Espoon vapaaehtoistyöhön liittyvässä viestinnässä.