Tue toimintaa

Toimimme alueen lasten ja lapsiperheiden hyvinvoinnin edistämiseksi. Järjestämme alueellamme monipuolisesti toimintaa, niin harraste-, perhekahvila- kuin  iltapäivätoimintaa.

Olemme aktiivisesti myös mukana lähialueen muiden vapaaehtoisten toimijoiden kanssa koko perheen tapahtumissa!

Kuva: MLL Anna Autio

Lahjoitukset

Jos haluat lahjoittaa meille rahaa, ota yhteyttä laskutukseemme ja kerro, mihin tarkoitukseen haluaisit lahjoittaa, niin annamme sinulle maksutiedot.

Tavaralahjoitukset

Iltapäiväkerhot, harrastekerhot ja perhekahvilat ottavat vastaan tavaralahjoituksina mm. vanhoja leluja ja pelejä sekä askartelutarvikkeita. Ota yhteyttä info@mll-etelaespoo.fi.

Yritysyhteistyökumppanit

Olisiko yrityksesi kiinnostunut sponsoroimaan toimintaamme ja hakemaan samalla näkyvyyttä esim. etusivumme banneripaikalla tai muussa tiedotuksessamme? Sopisiko teille yhdistyksemme kannatusjäsenyys tai mahdollisuus sähköisiin kausitervehdyksiin jotka kertovat tuestanne MLL:n paikallistoiminnalle? Ota yhteyttä mll.etelaespoo@gmail.com.

Meiltä voitte myös tilata harrastekerhon henkilöstöeduksi henkilökunnallenne, tai apuvoimia perhepäivän tai muun vastaavan tapahtuman järjestämiseen. Ota yhteyttä yhdistystoiminnan koordinaattoriin.

Tule vapaaehtoiseksi

Toimintamme pyörii pitkälti vapaaehtoisvoimin. Tehtäviä on tarjolla pieniä ja suuria, ja monenlaisiin elämäntilanteisiin ja kiinnostuksen kohteisiin. Valitse itsellesi sopiva toiminnan muoto ja ota meihin yhteyttä. Lue lisää

Liity jäseneksi

Yhdistyksen varainhankinnassa merkittävässä roolissa ovat vuosittain kerättävät jäsenmaksut. Jäsenyys on helppo tapa tukea toimintaamme. Täältä pääset lukemaan lisää jäsenyydestä sekä liittymään jäseneksi.

Katso myös

Tapoja tukea MLL:n toimintaa