Jäsenyys

Tervetuloa yhdistyksemme jäseneksi!

Liity jäseneksi MLL:n Etelä-Espoon paikallisyhdistykseen.
Yhdistyksemme jäseneksi voit liittyä kätevästi verkon kautta. Klikkaa tästä

Jäsenmaksumme on 29 € / vuosi 2023.

Jäsenyys on maksuton kaikille alle 18-vuotiaille jäsenille. Alle 15-vuotias lapsi voi huoltajan suostumuksella liittyä jäseneksi. 15-17 -vuotiaita jäseniä kutsutaan nuorisojäseniksi. Jäsenyysvuotta edeltäneenä vuonna 18 vuotta täyttäneet nuoret siirretään automaattisesti aikuisjäseniksi.

Jäsenyyskausi on vuoden mittainen: maaliskuun alusta seuraavan vuoden helmikuun loppuun. Jäsenmaksulomake ja jäsenkortti lähetetään jäsenille maaliskuun aikana. Uusille jäsenille lähetetään jäsenmaksupankkisiirto, jäsenkortti ja Lapsemme-lehti noin viiden viikon kuluessa liittymisestä.

Jäsentiedot on tarkoitettu ainoastaan Mannerheimin Lastensuojeluliiton jäsenrekisterin ylläpitoon, eikä tietoja luovuteta millekään muulle taholle.

Kannatusjäsenyys:

Yritys voi liittyä yhdistyksemme kannatusjäseneksi. Kannatusjäsenen vuosimaksu on 100€.  Kannatusjäsenmaksun voi maksaa tilille FI81 5000 0120 4217 47. Viestikenttään kirjoitetaan teksti: kannatusjäsenmaksu ja yrityksen yhteystiedot. Kannatusjäsenmaksuja käytetään MLL:n Etelä-Espoon paikallisyhdistyksen toiminnan toteuttamiseen.

Jäsentietojen muutosilmoitus:

Voit muuttaa jäsentietojasi Oma MLL -palvelussa, johon pääset kirjautumaan jäsenrekisteriin kirjatulla sähköpostiosoitteellasi. Lisätietoja sekä jäsenpalvelun yhteystiedot löydät keskusjärjestön sivuilta.

Mitä jäsenyys tarkoittaa?

Jäsenyys ei velvoita muuhun kuin jäsenmaksun maksamiseen. Jos jäsenmaksua ei halua enää maksaa, voi eroilmoituksen tehdä vastaavasti kuin jäsentietojen muutosilmoituksen.

Yhdistyksemme ei täytä postilaatikkoasi mainonnalla. Lähetämme jäsenillemme kahdesti vuodessa sähköpostitse jäsenkirjeen, jossa kerrotaan yhdistyksen toiminnasta. Lisäksi MLL lähettää Lapsemme-lehden neljästi vuodessa. Muuten tiedotuksemme tapahtuu pääasiassa nettisivujemme ja facebookin kautta. MLL:n tiedotusta voit seurata myös twitterissä.

MLL paikallisyhdistyksen jäsenyys on kannanotto hyvän lapsuuden puolesta! Jäsenyys on helppo tapa tukea yhdistyksemme toimintaa, eli laadukkaan, lapsilähtöisen ja kohtuuhintaisen/ilmaisen toiminnan järjestämistä Etelä-Espoon alueella. Osa jäsenmaksusta menee kattojärjestöillemme, joiden kautta tarjotaan laajempi kirjo palveluita kaiken ikäisille lapsille sekä heidän vanhemmilleen Uudellamaalla sekä maan laajuisesti. Jäsenenä olet myös tervetullut osallistumaan ja kehittämään yhdistyksemme toimintaa.

Jäsenyyden myötä olet myös oikeutettu alla kuvattuihin etuihin.

Jäsenedut 2023 yhdistyksemme maksavana jäsenenä

MLL Etelä-Espoon paikallisyhdistyksen omat jäsenedut

• Sinulla on mahdollisuus varata jäsenhintaan kerhotilaamme Olarista esim. lasten syntymäpäiväjuhlien viettoa varten. Kts. lisätiedot
  • 25% alennus Alexander-tekniikan tunneista Saunalahdessa yhteystiedot.
  • 10% alennus lasten balettitunneista Tapiolassa, yhteystiedot.
  • Saat kaksi kertaa vuodessa jäsenkirjeen, josta löytyy mm. tietoa tulevasta toiminnastamme
  • Pääset etusijalle mm. järjestämiemme kirpputorien myyjäksi sekä pääset mukaan yhdistyksemme järjestämiin jäsenten virkistysiltoihin.
  • Sinulla on mahdollisuus osallistua yhdistyksen aktiiviseen toimintaan.
  • Tuet MLL Etelä-Espoon yhdistyksen alueellista toimintaa.

Lisäksi MLL Keskusjärjestön tarjoamat jäsenedut mm.

HUOM! Alennukset saa näyttämällä henkilökohtaista jäsenkorttia.

Lisäksi MLL:n maksavana jäsenenä saat mm.

• 4 kertaa vuodessa ilmestyvän Lapsemme-lehden
  • osallistua Uudenmaan piirin koulutuksiin ja tapahtumiin

Ota selvää, mitä jäsenmaksuvaroilla ja varainkeruulla saadaan aikaan:

Tietoa MLL Etelä-Espoon yhdistyksestä

Tietoa MLL Uudenmaanpiiristä

Tietoa Mannerheimin Lastensuojeluliitosta

Tutustu myös muihin tapoihin tukea MLL:n toimintaa