Perhekahvilat

Matinkylän International Family Cafe keskiviikkoisin klo 15-17.

Olarin perhekahvila on toistaiseksi tauolla.

Kiinnostaisiko sinua vapaaehtoistyö perhekahvilassa?  Etsimme uusia perhekahvilaohjaajia joukkoomme! Perhekahvilaa voi pitää aamupäivisin klo 10-12 tai iltaperhekahvilaa esim. klo 17.00 alkaen. Tehtävä ei ole työläs ja siihen saa perehdytyksen. Lisätietoja

Tiedustella voit myös puhelimitse  050 575 2405 Eija Liikanen-Aarnio / Perhekahvilavastaava

Perhekahvila on lapsiperheiden kohtaamispaikka.

Perhekahvila on avoin kaikille lapsiperheille. Se tarjoaa vanhemmille mahdollisuuden tavata samassa elämäntilanteessa olevia vanhempia sekä vaihtaa ajatuksia heidän kanssaan. Perhekahvilaan voi tulla virkistäytymään, vaihtamaan kuulumisia ja tutustumaan muihin vanhempiin ja lapsiin. Lapsilla on perhekahvilassa eri ikäistä leikkiseuraa ja mukavaa puuhattavaa. Leikkien ja jutustelun ohessa on tarjolla sopuhintaan kahvia, teetä ja pientä purtavaa. Toimintaan osallistuminen on maksutonta. Kahvitusmaksu Olarissa 0,50€ (sis. kahvi/tee+syötävät), Matinkylän Naapuruustalon hinnaston löydät täältä.

Perhekahvilan arvoja ovat yhdenvertaisuus ja suvaitsevaisuus, yhdessä tekeminen ja ilo. Yhdistyksemme perhekahvila on kokoontunut Olarissa ja Matinkylässä.
Katso lisätiedot perhekahviloiden sivuilta!

Tervetuloa mukaan kaikki vanhat ja uudet kävijät!

Kuva MLL/Matti Matikainen