Syyskokous 15.11.2022

17.10.2022

Yhdistyksen syyskokous pidetään yhdistyksen toimistolla osoitteessa Sammalkalliontie 6 a-b. Kaikki yhdistyksen jäsenet ovat tervetulleita! Syyskokous käsittelee vuoden 2023 toimintasuunnitelman ja talousarvion sekä valitsee hallituksen vuodelle 2023. Lisäksi päätetään luottamushenkilöiden kulukorvauksista ja vuoden 2023 jäsenmaksuista. Tarjoiluja varten toivomme ilmoittautumisia 12.11.2022 mennessä mll.etelaespoo@gmail.com.

Myös etäosallistuminen mahdollista Teamsin kautta. Mikäli haluat osallistua syyskokoukseen etänä, otathan yhteyttä sähköpostitse mll.etelaespoo@gmail.com 12.11.2022 mennessä, niin saat osallistumislinkin sähköpostiisi.

Aina on myös tilaa uusille hallituksen jäsenille, joten mikäli hallitustoiminta kiinnostaa, ota yhteytä sähköpostitse mll.etelaespoo@gmail.com tai täytä lomake nettisivuillamme.  Myös varajäsenyys on mahdollista, mikäli haluat alkuun osallistua hieman matalammalla kynnyksellä.

Yhdistyksemme jäsenyydestä lisätietoja sekä liittymislinkki täällä.