Päivänkehrän koulun kesäkerho 7–10-vuotiaille

Kuva: Anna Autio

MLL Etelä-Espoon paikallisyhdistys järjestää kesäkerhotoimintaa 7–10-vuotiaille lapsille Päivänkehrän koulun tiloissa (os. Päivänkehräntie 2, 02210 Espoo).
Koululla käytössämme on luokkatiloja, osa ruokalasta sekä kaikki toimintarvikkeet.

Ryhmäkoko n. 1518 lasta/1 ryhmä

Kesäkerhot on tarkoitettu yhdistyksen jäsenille ja lapsijäsenille. Mikäli et ole vielä jäsen, liity tästä. Lapsijäseniltä ei peritä jäsenmaksua (aikuisten jäsenmaksu on 29€ / vuosi). Aikuisjäsenenä voit myös hyödyntää MLL:n monia jäsenetuja! Lue lisää⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠

Kerho on tarkoitettu: n. 7–10-vuotiaille
Toiminta-aika:  Ma-pe klo 8.30–16.30
ajalla 3.– 19.6.2024
Hinta / lapsi:
  • 2,5 viikkoa: 270 € *
  • 1 irtoviikko: 125€ *
  • 3pv 17.–19.6: 75€ *
Kerho on tarkoitettu: n. 7–10-vuotiaille

Kerholaisille on ohjelmassa mukavaa yhteistä kesätoimintaa ohjaajien ohjaamana. Kesäkerhossa mm. ulkoilua, retkiä lähimaastoon, askarteluja, vesileikkejä ja leivontaa.

Huom! Kesäkerho ei ole Espoon kaupungin avustamaa kerhotoimintaa eikä käytössämme näin ollen ole lisäavustajaresursseja kesäkerhoon ilmoittuville lapsille.

Kesäkerhoihin hakeminen ja kerhomaksu

Ilmoittautuminen kesäkerhoihin tapahtuu Holvi-verkkokaupan kautta 3.2 alkaen

Kerhomaksu suoritetaan ilmoittautumisen yhteydessä eikä osallistumista ole enää sen jälkeen mahdollista perua ilman erityisen painavaa syytä (kts. peruutussäännöt)

Kerhot käynnistyvät, jos mukaan ilmoittautuu tarpeeksi osanottajia (min. 15 lasta/ ohjaaja). Vahvistus käynnistyvistä kesäkerhoista lähetetään sähköpostitse viikolla 13.

Kuva: Antti Ranki