Yksityinen iltapäivätoiminta

Miksi yksityinen iltapäivätoiminta?
Yksityisessä iltapäivätoiminnassa ryhmäkoko on huomattavasti pienempi verrattuna perusopetuksen iltapäivätoimintaan. Tämä takaa rauhallisemman iltapäivän, pienryhmätoiminnan sekä lasten yksiköllisemmän huomioimisen.

Yksityinen iltapäiväkerho toimii erillisissä, kodinomaisissa kerhotiloissa, jotka mahdollistavat monipuolisemman toiminnan sekä erilliset toiminnalliset tilat. Lisäksi yksityisen iltapäivätoiminnan asiakkaat ovat etusijalla loma-ajan kerhoihin ilmoittautuessa. Yksityisen iltapäivätoiminnan asiakkailla on käytössään MLL Etelä-Espoon paikallisyhdistyksen jäsenedut.

Tutustu yksityiseen MLL-iltikseen videon välityksellä

Video tarjoaa lapsille ja heidän perheilleen aiempaa paremman mahdollisuuden tutustua yksityiseen iltapäivätoimintaan. Hyppää hetkeksi mukaan yksityisen iltiksen arkeen ja käy kuuntelemassa mm. lasten näkemyksiä toiminnasta.

Datanomiopiskelija Eemil Loman kuvasi ja editoi esittelyvideon yhdistyksellemme.

YouTube-videon näyttäminen ei onnistunut. Tarkista markkinointievästeiden hyväksyminen ja selaimen yksityisyysasetukset.

Lisätietoa iltapäivätoiminnasta:
Yhdistystoiminnan koordinaattori