Hae apuohjaajaksi kesäkerhoon!

8.2.2023

Järjestämme kesällä 2023 kesäkerhoja 7–11-vuotiaille lapsille ja haemmekin nyt kerhoihin apuohjaajia Espoon ja Kauniaisten kesäsetelillä. Kesäseteliin ovat tänä vuonna oikeutettuja vuosina 2004–2008 syntyneet nuoret (Espoo ja Kauniainen).

Apuohjaajat toimivat kesäkerhon ohjaajien apuna lasten ohjaamisessa, liikunta- ja askartelutuokioiden suunnittelussa ja toteutuksessa, lounaan ja välipalan tarjoilussa sekä lasten leikittämisessä ja huolenpidossa.

Olethan työntekijänä sosiaalinen, reipas, aktiivinen ja oma-aloitteinen työyhteisössä. Toimit vastuullisesti ja huolellisesti sekä pystyt ohjaamaan lapsia reippaasti ja määrätietoisesti. Olet lapsirakas ja helposti lähestyttävä.

Aiempi kokemus lastenhoidosta sekä liikunnalliset tai kädentaidolliset vahvuudet katsotaan suureksi eduksi.
Lasten ohjaaminen sekä työyhteisön työohjeistus tapahtuvat suomen kielellä.

Lisätietoa kesäsetelistä
Lisätietoa yhdistyksemme kesäkerhoista

Palkkaus: Tutustu työelämään ja Tienaa – kesäharjoitteluohjelman mukainen palkkaus 2 viikosta (390 € sis. lomakorvauksen) Lisätietoa

Haku: Hakemukset ja lisätiedustelut  etela-espoon.yhdistys@mll.fi
Työpaikat täytetään heti, kun sopivat hakijat löytyvät.