Kesäkerhot

Kesäkerhot on tarkoitettu n. 7–10-vuotiaille. Kesäkerhoja järjestetään Olari–Westend -alueella.
Kerholaisille on ohjelmassa mm. ulkoilua, luontoretkiä, yhteisleikkejä, kädentaitoja, leivontaa, vesileikkejä ym. mukavaa kesätoimintaa.
Kerholla tarjoillaan päivittäin lounas ja välipala. Lisätietoa kesäkerhoista:

HUOM! Kesäkerho ei ole Espoon kaupungin tukemaa kerhotoimintaa eikä näin ollen myönnä avustajaresursseja kesäkerhoon ilmoittuville lapsille.
Lapsen tulee pystyä toimimaan yhdelle ohjaajalle mitoitetussa ryhmässä niin, että kaikille lapsille riittää tarvittava aikuisen tuki.

Kesäkerhoihin hakeminen ja kerhomaksu

Ilmoittautuminen kesäkerhoihin tapahtuu Holvi-verkkokaupassa ilmoittautumiaikana. Kerhomaksu suoritetaan ilmoittautumisen yhteydessä eikä osallistumista ole enää sen jälkeen mahdollista perua ilman erityisen painavaa syytä (kts. peruutussäännöt)

Kerhot käynnistyvät, jos mukaan ilmoittautuu tarpeeksi osanottajia (min. 15 lasta/ ohjaaja). Vahvistus käynnistyvistä kesäkerhoista lähetetään sähköpostitse maaliskuussa.

Lisätietoa kesäkerhoista:
etela-espoon.yhdistys@mll.fi

Kesäkerhot on tarkoitettu yhdistyksen jäsenille ja lapsijäsenille. Mikäli et ole vielä jäsen, liity tästä. Lapsijäseniltä ei peritä jäsenmaksua (aikuisten jäsenmaksu on 29€ / vuosi). Aikuisjäsenenä voit myös hyödyntää MLL:n monia jäsenetuja! Lue lisää⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠