Paikka vapaana - meillä olet tärkeä monelle

14.9.2022

Tänään on hyvä päivä ryhtyä vapaaehtoiseksi!

MLL on olemassa, jotta kenenkään ei tarvitsisi jäädä yksin. Olit sitten hassuttelija, leikkikaveri, lukija, kuuntelija, tekijä tai jokin muu omanlaisesi arjen ajelehtija – läsnäoloasi ja aikaasi arvostetaan MLL:n vapaaehtoistoiminnassa.​

Olisiko sinulla silloin tällöin aikaa vapaaehtoistyölle? Yhdistyksemme tarjoaa siihen monipuoliset vaihtoehdot! Erityisesti kaipaamme tekijöitä seuraavanlaisiin rooleihin:

• HR-haltia hallituksemme henkilöstötiimiin tukemaan keskeistä henkilöstöämme esimiestyössään.
  • Kerho-kentauri suunnittelemaan kanssamme kerhotoimintaa liikunnan, taiteen, tieteen tai tekniikan parissa.
  • Tapahtuma-tonttu leipomaan, askartelemaan, opastamaan, jutustelemaan, tai mitä nyt vain haluaisit tapahtumiimme tai perhekahviloihimme liittyen tulla tekemään.
  • Viestintä-velho hallituksemme viestintätiimiin viestimään yhdistyksemme toiminnasta niin jäsenille kuin alueemme asukkaille.

Lisätietoa ja muita vapaaehtoistyön vaihtoehtoja löydät nettisivuiltamme. Ota rohkeasti yhteyttä niin jutellaan lisää! Voit myös laittaa suoraan sähköpostia hallitukselle mll.etelaespoo@gmail.com ja kysyä lisää.