MLL Etelä-Espoo 30v. synttärit

15.9.2022

Koko perheen tapahtuma Päivänkehrän koululla lauantaina 29.10.2022  klo 10-12. Vapaa pääsy - tervetuloa!

Yhdistyksemme täyttää 30-vuotta ja juhlimme sitä synttäritapahtuman merkeissä yhdessä 25 vuotta täyttävän Päivänkehrän koulun vanhempainyhdistyksen kanssa. Mukana myös 25 vuotta täyttävä Päivänkehrän koulun vanhempainyhdistys.

Ohjelmassa mm:
- Ilmapallotaikuri
- Kasvomaalausta
- Piirtämistä / askartelua
- Olarin huollon traktorit pihalla
- Kaverikoirat
- Aarrejahti
- Buffet
- Lelunvaihtopiste

Lelunvaihtopisteeseen voi tuoda oman vanhan lelun ja napata vaihtarina mukaan jonkun toisen tuoman lelun. Tuothan vain ehjiä ja puhtaita leluja, ei kirjoja.

Buffetista vastaa Päivänkehrän koulun 1K ja 3B luokat.

*****

Welcome to celebrate MLL Etelä-Espoo 30 years and Päivänkehrä school parents' association 25 years! All families are welcome - free entry.

Program:
- Balloons
- Drawing
- Tractors from Olarin huolto
- Care dogs
- Treasure hunt
- Buffet
- Toy shift

For the toy shift you can bring your old toy and for exchange take home a toy somebody else brought. Please bring only unbroken and clean toys, no books.

Päivänkehrä school classes 1K and 3B will organize a buffet where you can buy some snacks and sweets.