Kevätkokous 15.4 klo 18.30

8.4.2024

Yhdistyksen kevätkokous pidetään yhdistyksen kerhotilalla osoitteessa Sammalkalliontie 6 e-f. Kaikki yhdistyksen jäsenet ovat tervetulleita! Kevätkokouksessa käsitellään mm. tilinpäätös ja toimintakertomus vuodelta 2023 , tili- ja vastuuvapauden myöntäminen sekä hallituksen täydentäminen yhden jäsenen osalta.

Tarjoiluja varten toivomme ilmoittautumisia 14.4. mennessä sähköpostitse osoitteeseen annina.nieminen@gmail.com.

Myös etäosallistuminen on mahdollista Teamsin kautta. Mikäli haluat osallistua kokoukseen etänä, otathan yhteyttä sähköpostitse annina.nieminen@gmail.com 14.4. mennessä, niin saat osallistumislinkin sähköpostiisi.

Kiinnostaako hallitustyöskentely?
Etsimme muutamia uusia hallituksen jäseniä, joten jos vapaaehtoistoiminta paikallisyhdistyksessämme kiinnostaa, otathan rohkeasti yhteyttä: mll.etelaespoo@gmail.com tai täytä lomake nettisivuillamme.  Myös varajäsenyys on mahdollista, mikäli haluat alkuun osallistua hieman matalammalla kynnyksellä.

Etsimme vapaaehtoisia mm. seuraavanlaisiin tehtäviin:

• Perhekahvilaohjaajia
  • Somevapaaehtoisia viestintätiimiimme päivittämään yhdistyksemme Faceobook ja Instagram tilejä sekä nettisivuja
  • Tapahtumavapaaehtoista tapahtumatiimiimme osallistumaan tapahtumien suunnitteluun, ideointiin ja järjestämiseen.
  • Talous- ja henkilöstiimiin vapaaehtoisia. On eduksi, jos sinulla on jo osaamista aiheesta, mutta toimintaan voi myös tulla mukaan opettelemaan yhdistyshallintoa ja taloudenpitoa.

Jäseneksi?
"MLL:n jäsenyys on helppo tapa osoittaa, että olet pienen puolella. Se on kannanotto lasten ja perheiden puolesta. MLL puolustaa lapsen oikeuksia, auttaa ja tukee perheitä arjessa, järjestää hauskaa tekemistä kaikenikäisille sekä tarjoaa mielekästä vapaaehtoistyötä lasten ja perheiden kanssa." (https://www.mll.fi/tue-tyotamme/liity-jaseneksi/)

Jäsenmaksumme on 29 € / vuosi 2024.  Jäsenenä pääset pääset hyödyntämään sekä paikallisyhdistyksemme omia jäsenetuja (kuten kerhotilamme vuokraaminen alennettuun hintaan) että keskusjärjestön jäsenetuja (mm. Elixia, Viking line yms.). Yhdistyksemme jäsenyydestä lisätietoja sekä liittymislinkki täällä.