Ilolla eskarista ekalle 16.8. Matinlahden koululla

29.5.2023

Matinlahden koulun tulevan ekaluokkalaisen huoltaja - tervetuloa koko perheen rastiradalle!

Järjestämme uusille ekaluokkalaisille perheineen rastiradan keskiviikkona 16.8.2023 klo 17.30–19.00 Matinlahden koulun pihalla. Rasteilla tehdään koulun alkuun, kaverisuhteisiin ja liikenneturvallisuuteen liittyviä tehtäviä perhekunnittain. Tehtävät ovat suomeksi ja englanniksi.

Rastiradalle voitte saapua koko perheen voimin 17.30–19.00 välillä, varatkaa aikaa radan kulkemiseen noin 30 minuuttia.

Mukana myös Matinlahden koulun vanhempainyhdistys.

Nähdään Matinlahden koulun pihalla!

Parents of 1st graders in Matinlahti school - welcome to family activity trail!

You are warmly invited to join our whole-family event, an activity trail in the school yard on Wednesday 16.8.2023 at 17.30–19.00. There are fun activities that you can complete together as a family on important themes such as the starting of school, making new friends and road safety.  The instructions for the tasks are in Finnish and in English.

You may join us at anytime between 17.30 and 19.00, the activity trail can be completed in about 30 minutes.

Matinlahti school parents associations also joining!

We look forward to seeing you in the school yard of Matinlahti school!