Tervetuloa syyskokoukseen 16.11. - haemme myös uusia jäseniä hallitukseen

13.10.2020

Yhdistyksemme syyskokous järjestetään maanantaina 16.11. klo 18.

Jäsenenä olet tervetullut syyskokoukseen. Tule mukaan ottamaan selvää, mitkä asiat ovat juuri nyt yhdistyksessämme ajankohtaisia, sekä kertomaan omat toiveesi toimintaan!

Syyskokous käsittelee vuoden 2021 toimintasuunnitelman ja talousarvion sekä valitsee yhdistyksen hallituksen vuodelle 2021. Lisäksi päätetään luottamushenkilöiden kulukorvauksista ja vuoden 2021 jäsenmaksuista sekä hyväksytään talouden ja hallinnon ohjesääntö.

Ilmoittautumiset 13.11. mennessä mll.etelaespoo@gmail.com

Ilmoittautuneille jaetaan edellisenä päivänä sähköpostitse MS Teams-linkki, jonka kautta kokoukseen on mahdollista osallistua etänä. Vaihtoehtoisesti voit myös tulla paikanpäälle toimistollemme osoitteeseen Sammalkalliontie 6 a-b

Olisitko sinä yksi meistä?

Haluaisitko tehdä vapaaehtoistyötä Etelä-Espoossa lasten ja perheiden hyväksi?

Onko pikkukoululaisten iltapäivätoiminnan laatu sinulle tärkeää? Onko MLL:n kerhotoiminnassa sinulle jotain erityistä, minkä vuoksi toivot sen jatkuvan Matinkylä-Olarin alueella?

Näihin ja moniin muihin asioihin pääset halutessasi vaikuttamaan hakemalla mukaan yhdistyksemme hallitukseen. Tule mukaan rakentamaan lapsi- ja perheystävällisempää Etelä-Espoota!

Hallituksessa voit löytää oman tapasi olla avuksi alueen lapsiperheiden hyvinvoinnin edistämisessä. Joukkoon tarvitaan niin toiminnan kehittäjiä, yhdistyksen rutiineista huolehtijoita kuin tapahtumissa avustajia. Jokaiselle etsitään itselleen sopiva rooli.

Lisätietoa vapaaehtoistyöstä sivustoltamme tai hallituksen puheenjohtajalta tai varapuheenjohtajalta

Henkilövalinnat ensi vuoden hallitukseen tehdään syyskokouksessa 16.11.