Etsimme uusia hallituksen jäseniä!

2.10.2022

Voisitko sinä olla uusi paikallisyhdistyksemme hallituksen jäsen?

Etsimme henkilöitä erityisesti seuraaviin tehtäviin:

•  Taloustiimiin kehittämään talouden ja hallinnon käytäntöjämme. On eduksi, jos sinulla on jo osaamista aiheesta, mutta toimintaan voi myös tulla mukaan opettelemaan yhdistyshallintoa ja taloudenpitoa. Työryhmä tukee taloushallinnon koordinaattoria työssään.
  •  Henkilöstötiimiin tukemaan keskeistä henkilöstöämme esihenkilötyössään
  •  Viestintätiimiin viestimään yhdistyksemme toiminnasta niin jäsenille kuin alueemme asukkaille

Jos kiinnostuit, ota rohkeasti yhteyttä nettisivujen kautta tai sähköpostilla mll.etelaespoo@gmail.com. Syyskokous pidetään ti 15.11.2022 ja silloin valitaan uudet hallituksen jäsenet.

Myös muita vapaaehtoistehtäviä on tarjolla kuten perhekahviltatoimintaa, tapahtuminen järjestelyä sekä esimerkiksi vaikuttamistyötä. Osallistua voi juuri sen verran kun itsellä on aikaa ja voimavaroja.

Toimimme erityisesti Olarin ja Matinkylän alueilla mutta myös mm. Suurpelto, Lystimäki ja Friisilä kuuluvat yhdistyksemme toiminta-alueeseen.

Meillä olet tärkeä monille  MLL tekee arvokasta työtä lasten, nuorten ja erilaisten erityisryhmien kanssa. Työ perustuu vapaaehtoistoimintaan, josta palkkana on tunne siitä, että teet jotain aitoa ja merkityksellistä